Hielko

Hielko

Welkom

Welkom op mijn blog over Roofvogels en Valkerij.
Ik ben sinds een aantal jaar werkzaam op de Roofvogelboerderij in Berkel en Rodenrijs. We trainen hier verschillende roofvogels, uilen en andere soorten vogels zoals ooievaars, pelikanen en raven. We geven roofvogelshows in het Archeon en op locaties in heel NL. Daarnaast geven we hier veel workshops zodat mensen ook zelf kunnen vliegen met de roofvogels en uilen!




donderdag 30 september 2010

Update steppe arend Benny

In mijn vorige blog over de muit van de valken had ik al geschreven dat onze steppe arend Benny ook weer aan het vliegen was, dus ik dacht misschien wel leuk om nog een up date neer te zetten over zijn voortgang dit seizoen.


Benny in vlucht op de fotoworkshop
 Benny is nu al weer een paar weken los en heb hem flink conditie op laten bouwen door lekker te laten vliegen met de wind enz.

Dit heeft ook zeker zijn vruchten afgeworpen, want Benny heeft al weer meegedaan in een fotoworkshop(met erg harde wind!) en in een V.I.P workshop(privĂ© workshop) en dat deed hij zonder problemen!
Prachtig naar de handschoen gevlogen naar de 3 deelnemers zonder probleem!!(zie foto's)

Benny bij een deelneemster
Voor zulke blije gezichten doe je het



















Lift off




Geen opmerkingen:

Een reactie posten